Naar Agressie en weerbaarheid

Omgaan met emotie en agressie

Agressieve burgers, klanten, patiënten en bezoekers. Medewerkers van instellingen en organisaties krijgen er allemaal mee te maken. RadarVertige ondersteunt organisaties en professionals via trainingen, coaching en begeleiding om effectief te leren omgaan met emotie en agressie en onveiligheid.

Aard en omvang agressie

RadarVertige verzorgt tevens onderzoek naar aard en omvang van agressie tegen medewerkers. Van daaruit begeleiden wij organisaties bij de formulering en implementatie van beleid rondom traumaopvang en emotionele weerbaarheid.

Handleidingen, richtlijnen en protocollen emotie en agressie

Wij helpen u graag bij de actualisering en implementatie van uw agressiebeleid. De afgelopen jaren ontwikkelden wij handleidingen, richtlijnen en protocollen op het gebied van agressie en weerbaarheid voor uiteenlopende branches en sectoren.

Profit en non-profit

RadarVertige werkt voor profit- en non-profitorganisaties. Tot onze opdrachtgevers behoren onder meer banken, uitzendorganisaties, retail organisaties, luchtvaartmaatschappijen, politiekorpsen, ruim zestig gemeentes en gemeentelijke instellingen, UWV, Belastingdienst, Reclassering Nederland, zwembaden, theaters, jongerencentra, scholen, ziekenhuizen, zorginstellingen en jeugdinstellingen.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de ontwikkeling en/of implementatie van agressiebeleid of wilt u de weerbaarheid van uw medewerkers verhogen? Neem contact met ons op.

Onze opleidingsadviseurs

Wij denken graag mee met uw vraagstukken rondom emotie en agressie

1 2